Deník postarší dámy – Dáma skoro zuří – 19. 12. 2019 čtvrtek

Deník postarší dámy – Dáma skoro zuří – 19. 12. 2019 čtvrtek

objednaná stavebnice

Jsem naštvaná. Dopálená. Zklamaná.
Objednala jsem si v jednom internetovém obchodě stavebnice pro vnuky. Kluci jsou stejně staří, dostanou ji oba v jeden čas, takže jsem chtěla koupit dvě stejné. Když jsem si do toho obchodu zavolala, měla jsem radost, jak sympatická paní mi to zvedla. Protože, co si budeme povídat, zatím jsem toho přes internet moc nekoupila, a tak jsem měla trochu obavu, abych něco nepopletla.
Takže já jí oznámila, jakou stavebnici potřebuji ( Merkur 015 – Raketoplán), domluvily jsme způsob dopravy a platby, a ještě jsem zdůraznila, že chci a objednávám stavebnice dvě stejné. Jak já se radovala, že mám částečně po starosti, co těm klukům dát. Protože Lego dostávají pořád, tak ať mají nějakou změnu.
Dnes balíček přišel. Musela jsem jeho rozbalení odložit, protože jsem vzápětí odjížděla.
Udělala jsem si na to čas teď večer. Rozbalila…  a zírala.
V balíčku byly dvě stavebnice, to ano. Dokonce i nápis byl stejný – Merkur 015 – Raketoplán. I cena na faktuře se shodovala.
Ale proč má každá krabice jiný rozměr? Pak jsem těch rozdílů vysledovala víc – a proto jsem nyní naštvaná a vím, že jsem byla podvedena.
Ta větší krabice odovídá nabídce na portále obchodu – počet dílků, stejný obrázek na krabici, stejné nápisy na krabici.
Ta druhá má o třicet dílků méně, liší se jiným rozvržením obrázku, je určena dětem o rok mladším a má přilepený lístek s upozorněním v polštině.
Co si o tom myslet? Napadá mne teď  jen jediné. Menší stavebnice byla původně určena pro polský trh. Zřejmě neměla očekávaný odbyt, tak se jí obchod pokouší zbavit tímhle způsobem. Název stavebnice přece souhlasí s objednávkou, že? Navíc se teď několik dní před Vánoci dá předpokládat, že kupec nebude dělat zbytečně bububu, když potřebuje dárek. Nahrává tomu také skutečnost, že ze způsobu objednání se dalo určit, že já jsem kupec nezkušený – a hlavně starší , když to chci pro vnuky.
Jenomže tady se  spletli. Jsem starší, nezkušená, ale ne dementní a navíc strašlivě, ale opravdu strašlivě moc dopálená. A kdo mne trochu zná, ví, že se dokážu a umím bránit.
Nebudu zde dnes ještě uvádět jméno onoho internetového obchodu. Doufám, že uznají chybu a navrhnou nějaké řešení , které bych mohla akceptovat.
Tak uvidím zítra.

Ale ten dopal mne  k této chvíli ještě nepřešel.

 

10 thoughts on “Deník postarší dámy – Dáma skoro zuří – 19. 12. 2019 čtvrtek

  1. Myslím si, že je to prostě nehoráznost. V obchodě spoléhali na to, že se bránit nebudeš, když je pár dny před Vánocemi. A nebo tam mají totálně slepý personál? Že nepozná rozdíl? Doufám, že se ti dostane omluvy, ale nevím, jak to vyřešit pod stromečkem.

    1. Hned ráno tam zavolám. A uvidím, jak moc budou ochotní rekamaci vyřešit. Už jsem i uvažovala, že kdyby novou stavebnici poslali hned po té, co budu volat, mohla by snad v pondělí ještě přijít. Ale nespoléhám na to, budu muset koupit něco iného. Jak jinak vysvětlit devítiletým nevlastním bratrům, že má jeden lepší hračku než ten druhý?

  2. Také by mne to nadzvihlo, blbce bych ze sebe dělat nenechala. Kluci by si asi z toho rozdílu nedělali nic, měli by radost z Merkuru jako takového, ale to je věc druhá. Informuj nas, jak jsi dopadla..

    1. bertice, já doufám, že dobře. Že se omluví, že došlo jen k nějakému omylu. Napíšu pokračování zítra 🙂 Drž mi palce.

  3. To mě mrzí, tak krásný dárek. A originální. Jenže do Vánoc to už nestihneš vyřešit 🙁 Já bych obě krabice nafotila, napsala do obchodu a požadovala kompenzaci, minimálně vrácení rozdílu ceny. No a kluky poděl, jak to přijde pod ruku – když u stromku nebudou spolu, nic nepoznají;) jinak moc hezky napsané 😉

  4. Libuško,pokud je to solidní firma a šlo o nedorozumění,tak se to vysvětlí a rádi ti pošlou věc stavebnici,co sis objednala.Ne zajíci v pytli.Taky jsem si objednala u jedné fi,šaty a koukala jsem jak vyoraná myš, co mi to za hadr přišlo.Mohla bych v nich tak strašit špačky,aby mi nesežraly celou úrodu třešní.Byla to nepříjemná tahanice,protože šaty jsem poslala tam,odkud přišly a oni je chtěli na jinou adresu.,Byla jsem naštvaná,kdo mi zaplatí v dnešní době tak drahé poštovné.Byli solidní, poštovné i částu mi verátili na účet.Tak doufám,že pořídíš dobře.

  5. Je to určitě k vzteku, neboť vím, jak děti se dokážou pohádat, když chtějí to co má zrovna druhý sourozenec. Jednoznačně na Tebe jako zákazníka je to podvodné jednání. To, že jsme babičky neznamená že neumíme číst, počítat a rozlišit rozdíly! Určitě reklamuj a pokud neuznají, tak pak snad pomůže Obchodní inspekce. Nám se včera stalo, že pan řidič nám vydal jízdenku, kde nebyla cena vidět. Jízdenku jsem reklamovala na dopravní společnosti a byl tam fofr dle toho co mně odepsali. Člověk se nesmí nechat odbít a pokud jsi v právu, tak to právo ti nesmí být odepřeno. Ba právě naopak, musí mu být učiněno za dost! Za své peníze chci zboží, které jsem si zaplatila a ne nějakou nahrážku.

Napsat komentář: Anna Potůčková Zrušit odpověď na komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *