TV PRODUCTS CZ s.r.o. a my (a naše reklamace)

TV PRODUCTS CZ s.r.o. a my (a naše reklamace)

Tento článek jsem zveřejnila v roce 2023 jako svou zkušenost s touto firmou. Letos jsem jen dopsala dodatek.

………………………………………………………………

V jednom svých článků zde zveřejněných jsem se rozhodla, že jaro bude! A začala konat.
Koupili jsme si s Jindrou na e-shopu foliovník. Objednali, zadali údaje, balík přišel. Foliovník jsme koupili u  firmy TV PRODUCTS CZ s.r.o.
Tuhle firmu si zapamatujte, pokud se jim v budoucnu vyhnete, pravděpodobně si ušetříte spoustu problémů.
O co jde? K rozbalení a sestavení foliovníku jsme se dostali bohužel až za týden. Nebo naštěstí už za týden? Jindra sestavoval, já mu radila (měl opravdu velkou radost) a ač jsme postupovali přesně podle návodu, výsledek stále neodpovídal kresbě na návodu.
“Ta folie má jiné rozměry!” vyřkla jsem. Jindra se na mne podíval s despektem, ale pak šel pro metr. Všechno jsme přeměřili – rozměry folie i konstrukce –  a měla jsem pravdu. Nesouhlasila výška, šířka ani délka. Celkem tedy tři závady. Tak jsme si to nafotili, a k samotnému zpětnému zabalení jsme si pozvali pomoc. Ono totiž ta folie je trochu pro dva lidi neskladná. Vše jsme tedy s pomocníky sbalili, a jak to šlo, složili do původní krabice. Firmu jsme o reklamaci informovali mailem, do kterého jsem jako přílohu vložila i fotky. Další soused mi u sebe na tiskárně vytiskl průvodní dopis, zdůrazňující, že jde o reklamaci, výčet závad a podle jakých paragrafů reklamujeme. Dopis jsme vložili  do balíku, zalepili, na krabici – opět zdůrazňuji – tu jejich původní – jsem napsala adresu a odeslali. Během několika dní mi přišla SMS potvrzující, že přijali naši reklamaci. Vyřídili to brzy, všechna čest. Do tří týdnů přišla opět SMS, že věc vyřídili podle našich požadavků, a peníze posílají na uvedený účet. Druhý den byly připsány. O třetinu nižší, než byla ta požadovaná částka. Opět jsem jim psala – a toto je  výňatek z jejich odpovědi.

*************
………Zboží bylo vráceno poškozeno, nad míru nezbytně nutnou přezkoušení, info v dopise.
Popsaná krabice zákazníkem a polepená, neošetřeno proti poškození přepravou, stržen a poměrná část.
Vše dle platné legislativy………
*****************

Rozumíte tomu? Já ne, takže jsem čekala na ten avizovaný dopis.  A po jeho přečtení jsem se nestačila divit.  Žádná reklamace, prý odstoupení od smlouvy, a  foliovník prý přišel zpět poškozený. Nastalo kolečko mailů a požadavků. Z jejich strany odkazování na úplně jiné paragrafy. I dnes jsme si už  několik mailů vyměnili. Toto je ten jejich poslední  –

*****************
……….Vaše fotky nejsou podstatné, neumíte dodržet návod a zboží bylo chybně sestaveno!!
Četla jste ?? Zdůrazňuji, že postup je zcela dle platné legislativy.
Na krácené částce trváme, nejsme půjčovna a pokud požadujete odstoupení od KS a vrácení částky, je nutné vrátit zboží v takovém stavu, aby nebylo nad míru nezbytně nutnou přezkoušení, opotřebeno.
E-shop však není půjčovna, a proto je zneužívání práva nebo nedbalé zacházení a poškození věci ošetřeno odpovědností spotřebitele za snížení hodnoty zboží. Zjistí-li obchodník poškození, má nárok na náhradu, kterou si strhne z vracené částky.
Popsaná krabice zákazníkem a polepená, neošetřeno proti poškození přepravou ….. (kráceno)
*************

Také jste si všimli, jak důrazně zmiňují, že zboží bylo poškozeno, ale ani jednou neuvedli nic konkrétního? Navíc jsem jim několikrát psala, že my reklamujeme, ne že chceme odstoupit od smlouvy. A my taky víme, že nic poškozeno nebylo. Máme na to dva svědky. Jen rozměry nepasovaly. Takže s nimi končím a obracím se jinam. Pošlu to vše na Čoi. Jsou tady přece od toho, že? A pak se s vámi zde opět rozdělím o další zkušenost.
Na jednu věc zde ale nesmím zapomenout. Hned, když jsme zjistili, že budeme reklamovat, jsme se obrátili s prosbou o radu na Dtest. Opravdu pomohli. Poradili, co a jak, jak reklamaci správně sepsat, jak zdůvodnit, podle kterých paragrafů postupovat. Mají i webovou stránku VašeStížnosti.cz , kde můžete nahlédnout a obrátit se i vy se svým problémem. Bohužel, musí být k řešení problému nakloněna i druhá strana. Tahle firma TV PRODUCTS CZ s.r.o. řešit nic nechce. Jak jsem z historie Dtestu zjistila, je na ni stížností už více, právě kvůli reklamacím, a ona ně nereaguje.

No, uvidíme.

…………………………………………………………………..

Tenhle dodatek píšu skoro po jednom roce.

Musím tedy zkkonstatovat, že jsme nevyřídili nic. Já totiž pak onemocněla, a různé zdravotní problémy mne pronásledovaly s krátkými přestávkami skoro celý rok. Na komplikovanou reklamaci nebyla síla. A pak jsme se doma rozhodli, že to tedy necháme plavat. Nešlo nám o těch pár stovek, ale o ten způsob, jakým jsme o ně přišli. To arogantní chování dotyčné paní bylo opravdu příliš nad hranou. Ale konec konců, jsou důležitější věci na světě. Ať se těmi šesti stovkami třeba udusí. Ono se zbytečně neříká karma je zdarma. Jsem pevně přesvědčená, že nesolidní, arogantní, lhaní a podobné chování je bumerang. Vrací se k těm, kdo je do světa vypustil. Někdy to sice chvíli trvá, někdy je to rychlé – sledoval třeba někdo poslední MS juniorů ve Švédsku? Zápas Česko:Finsko? Tam to bylo velmi rychlé 🙂 A videa z tohoto zápasu budou ještě dlouho kolovat na všech sítích 🙂 Tož asi tak.

Díky všem, kdo jste mi tehdy vyjádřili podporu, a vy, kdo uvažujete něco koupit u této firmy, dejte si pozor. TV PRODUCTS CZ s.r.o. není vzorem firmy solidní a spolehlivé.

Zde si mohli ověřit, že k sestavení konstrukce byly použity ty správné tyče
Celkový pohled na rozdílné rozměry
Do této původní krabice jsme foliovník vložili
Na fotce je krásně vidět jejich přelepení. To následné šlo přesně v jejich stopách. Foto bylo zasláno jejich reklamačním oddělením

 

5 thoughts on “TV PRODUCTS CZ s.r.o. a my (a naše reklamace)

  1. No to je dílo. I já Ti budu držet všechny palce a pěsti taky,aby to dobře dopadlo. Mám jedno pořekadlo a to se myslím na jejich jednání vyloženě hodí -,, Za polívku jdou drahý.”

  2. Rozhodně se nedáme 🙂 Poté, co jsem shlédla příspěvky ostatních stěžovatelů na webu VašeStížnosti.cz mi to připadá, že firma spléhá na to, že se nebude chtít lidem bojovat o ty menší částky, které si strhne ve svůj prospěch. Že nad tím nakonec mávnou rukou a budou chtít mít klid. Jednotlivec kvůli pár stovkám neschudne ani nezbohatne. Ale když to tahle firma udělá třeba deseti lidem za měsíc, tak se to nastřádá.

  3. Přeji, ať se to k vaší spokojenosti vyřeší. Někdo nechápe, co je reklamace a píší si svoje fráze.

  4. Hm, tak to jsem vážně zvědavá jak Vaše reklamace bude dále pokračovat. Můj bývalý šéf by řekl že jsou to pazúři. Férově tedy nejednají ani náhodou a Vám držím pěsti, aby jste své peníze dostaly v plné výši nazpět.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *