II. Co se to děje ve Vodafonu?

II. Co se to děje ve Vodafonu?

Elektronika, Ruce, Mobilní Telefon
ilustrační foto

Mé kočkování s Vodafonem se snad blíží ke konci.
To snad je napsáno schválně, protože dnes se opět stalo něco, čemu nerozumím.
Ale začnu po pořádku.
Protože se mi z Vodafonu stále nikdo neozýval, naštvala jsem se a vybrala si jako nového operátora T-mobil. Ze všech těch nabídek, které jsem srovnávala, mi vyšel nejlépe. Budu mít opět volání a SMS neomezeně do všech sítí, mobilních dat o něco více a navíc si zařizuji i pevný internet. Dohromady mne to vyjde zhruba o 100 kč více než dosud, ale za to se na heslo budu moci připojit po celém domě, i na terase.
Ihned po té, co jsme se domluvili a T-mobil zařizoval přenos mého telefonního čísla, se začalo něco dít. Večer v 19.35 hodin mi přišel od Vodafonu mail, že má reklamace byla oprávněná, omlouvají se mi za chybu atd atd…
Nakoukla jsem na svůj účet na Samoobsluze. Ještě to nebylo opraveno všechno, ale nějaké pozitivní změny už naskočily.
Druhý den mi z Vodafonu volali. Sympatický dívčí hlas se zajímal, co mne přimělo k odchodu ke konkurenci. Jen pro kontrolu, jestli já jsem já, mne dívka předem ještě požádala nahlášení o dvou čísel z mého přihlašovacího hesla do Samoobsluhy.
“To nesouhlasí!”
Ani druhý pokus nevyšel. Nechápavě jsem zírala na mobil. Nepamatuji se, že bych si heslo měnila. Nebo…, že by…, no, všechno je možné.
Dívka mne tedy požádala o jiná data na důkaz, že jsem to já, nakonec jsme otevřely i Samoobsluhu. To heslo tam  mám uložené, takže to bylo bez problémů.
Po té se dívka vrátila k původní otázce.
Proč….?
Tak jsem jí to řekla. Od 4. května jsem čekala, kdo se mi od nich ozve. Až včera, ta reklamace vyřízená nečekaně už po čtrnácti dnech….
“Ale to je samostatné oddělení,” skočila mi dívka do řeči. “My s nimi nejsme propojení.”
“Dobře, to může být náhoda, ale to ostatní ne!” odpověděla jsem a v hlavě mi naskočila škodolibá myšlenka: “Ti jsou ale pracovití, vyřizují reklamace i po večerech!”
Hlas v telefonu se omlouval, vysvětloval, litoval, že jsem přece jejich velmi dlouhodobý zákazník, že by mi k tarifu navíc přidali nějaká data…, a že koronavirus…
Jo, koronavirus za to může! Mrška jedna. Nejen způsobuje nemoc lidem, on ten virus ovládá i Vodafon!
Rázně jsem ji přerušila.
“Prvotní příčina, proč od vás ocházím ke konkurenci, není ten zvýšený tarif. To bych dokázala pochopit, že se jen stala chyba. Dokonce dokážu pochopit i to, že je někde porucha. Jenže já vám na infolinku volala už aspoň desetkrát, psala zprávu, a reakce z vaší strany nebyla žádná. Prostě a krátce – veškeré odpovědi velká nula.. To je to, co mi vadí. Proto u vás končím. Tu smlouvu s T-mobilem jsem uzavírala včera odpoledne po telefonu. Kdybyste zavolala dopoledne, možná bych nad vaší nabídkou uvažovala. Ale teď ne. Nic měnit už nebudu.”
Tím náš rozhovor skončil.
Následně během pár hodin mi přišlo několik esemesek střídavě od obou operátorů s informacemi, co se děje a bude i nadále dít.
Dnes ráno mi na mobilu píply opět dvě, již jen od Vodafonu. Prý mi aktualizovali nastavení mých služeb. V té druhé to potvrzovali. Chtěla jsem se tedy podívat, co mi to zase změnili.
Otevřu stránku Samoobsluhy, klik – uložené heslo prý neodpovídá číslu. Nový pokus, stejný výsledek.
Já sama jsem nic neměnila! Tentokrát si tím jsem jistá.
Co se to v tom Vodafonu děje?

P.S. Svěřila jsem se se svými problémy jedné známé. Zasmála se. Prý se jejímu manželovi, který je u Vodafonu rovněž už velmi dlouho, stalo to samé. A kdyby jen se mu tarif změnil na dvojnásobek! Jemu přišlo vyúčtování na trojnásobnou částku!
Tak to jsem já dopadla ještě dobře. A navíc mi uznali tu reklamaci.

P.S. Má knížka pro děti Rozlouskni oříšek je stále v prodeji 🙂

Tady si můžete přečíst ukázku.
/https://www.matyldinopovidani.cz/rozlouskni-orisek/

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *